Lördag 26 maj

Hade en mysig kväll igår. Lite kallt men det löste vi med filtar och sånt! Har ingen aning om vilken tid jag kom hem men rätt så mycket tror jag klockan hann bli. Idag är det riktigt fint väder och målning står på schemat! Ikväll är det först zumba som gäller och efter det hade vi lite planer men verkar som att det inte blir något med det så jag får se vad som händer istället.



Friiiday

Startar denna helg med ett zumbapass efter det hem och fixa lite snabbt och vidare till Soukis för grillning och mys!

Torsdag

Helt underbart väder idag! Suttit ute nästan hela dagen i skolan och hela dagen efter skolan, så lite färg har jag fått idag inte mycket men det vita börjar bli mindre vitt! Annars har det inte hänt så mycket. Är sjukt mycket pollen just nu så kliar i näsa och ögon och när jag tar tablett mot det blir jag så sjukt trött så jag kan inte riktigt bestämma mig för vad som är bäst.

Suddig bild

 


Live your life

Ett tag sen jag skrev här nu. Men har inte hänt speciellt mycket under den tiden heller. Sommaren börjar hitta hit upp till Norrland på riktigt och jag njuter. Inte många dagar kvar tills vi åker till Stockholm heller. Allt känns riktigt bra nu!

Skrev just klart min muntligadel till nationella i Svenska, på lite mer än en timme ska jag rulla mot trähallen för ett Zumba-pass. Kan inte bli bättre!


We are young

Blev en skön hemmakväll denna lördag. Men likabra det kanske för jag är iprincip svart under ögonen. Kan verkligen inte sova på morgonen nu förtiden. Somnar sent men vaknar ändå tidigt.

Nu tänkte jag slå igång en film men får se hur mycket jag kommer hinna se av den.


Killing me slowly

Igår kväll åkte jag Lisa och Elin till byn för att köpa godis, sen började vi promenera hem mot mig, typ hälften av vägen kom hannes som var snäll och skjutsade hem oss resten av biten. Här hos mig blev det filmtittande tillsammans med Olle, Jens och Fanny också. Senare drog vi iväg till Armasjärvi för att se hur högt vattnet var. Var väl hemma vid halv 2 nångång men kunde inte somna förrän vid 3.

Idag har jag bara suttit ute i solen och börjat måla. Kommer säkert har sån sjuk träningsvärk i armarna imorgon. Ikväll har jag inga planer. Tror det blir att kolla någon film och försöka sova tidigt.


Har inga nya bilder och orkar inte fixa heller!

Friday

Mjukglass, godis och film.
Det är så den här kvällen kommer se ut.
Och kanske något annat om man lyckas komma på något roligt!


Thursday

Går inte att beskriva hur skönt det var när jag vaknade idag vid 7 och kunde somna om igen. Vaknade sen vid 9 igen och började kolla big brother direkt. Nu har jag bara pluggat lite. Fattar inte varifrån jag fått all min energi nu?! Har snart skrivit klar Svenska nationella muntliga, känns väldigt bra. Idag har jag, Bella, Elin och Ida tänkt skriva klart våra rapporter till pof så vi blir klara med den kursen. Men får se när de där vaknar! ;)


Blev brunhårig igår!

Don't let me go

Effektiv kväll!
-Plugg
-Promenad
-Färgade håret
Och nu blir det ännu mera plugg, orkar jag så gör jag bort nästan allt jag har att göra i skolan nu och så hoppas jag att det är sista helgen innan sommarlovet jag behöver plugga!


Onsdag

Äntligen är det långhelg. Behövs verkligen för är så trött hela tiden. Hade en kort skoldag idag i alla fall. När jag kom hem har jag inte gjort nånting alls och så kommer resten av dagen också se ut!

Är sjukt härligt väder ute, nu börjar man känna på riktigt att sommaren är påväg!


Mini Märta ♥

Måndag

Första dagen på den här veckan avklarad. 2 kvar nu. Morgondagen börjar vi med nationella prov vilket inte känns så lockande!

Idag var det tänkt att jag skulle vara duktig och cykla till skolan, men det slutade med att jag ringde pappa för min cykel hade nästan inge luft alls i däcken. Var nog lika bra det för är hemskt väder ute. Annars fölt skoldagen på bra och även resten av dagen. Den har mest bestått av att göra ingenting precis det jag tycker om att göra!

Ikväll har jag planer på att fara till gymmet, hur jag orkar med det får jag se senare.


Söndag

Blev en resa till Haparanda igår med Lisa, Olle och Jens. Riktigt kul kväll, en massa massa skratt. Kom hem vid halv 4 nånting kanske, ingen aning faktiskt men var helt död och somnade nästan direkt jag la mig ner. Idag ska jag ta det lugnt och ladda upp för en kort skolvecka.





Har haft en jobbig känsla inom mig de senaste veckorna
eller den senaste månaden till och med.
Nu har den äntligen släppt,
tyvärr är det det här jag behövde.

Att inte känna mig instängd eller tvingad till nånting!

True


Saturday


Fredag

Denna kväll kommer spenderas med två fina tjejer!


💗


Yey

Tänkte försöka ta tag i min karriär som bloggare! ;) hehe,
får se om det kommer ett inlägg senare idag eller om det blir imorgon.

Börjar bra!


RSS 2.0