Rhodos, Ixia

Rhodos i slutet på September, känns inte helt fel!!
 

20:17

Ahh, vilken beslutsångest man kan ha!!


Tisdag

Trött som tusan!  Jobbat hela dagen och efter det vidare för mat och fika eftersom moffa fyller år idag. Nu ska jag lägga mig och plugga lite körkortsteori och efter det sova! Imorgon blir det inge jobb men sen på kvällen är det grillkväll i Juoksengi som gäller.
 
 

00:51

Är fortfarande vaken och ska upp om inte allt för många timmar för att övningsköra. Var meningen att jag skulle sova för ett bra tag sen men fastnade med att göra en massa tester till körkortet, men var ju som tur var inte helt ovettigt! Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon.


Bättre bild


Heart

Har gjort min första tatuering! Ett hjärta på handleden blev det, en jag har velat ha i ungefär 2 år kanske. Är sjukt nöjd i alla fall!


00:10

Marknadshelgen är nu slut. Var en bra helg, även fast lördagen inte blev som vi hoppades på, men är man inte 18 så är man inte helt enkelt! Har varit sjukt trött hela dagen idag så har inte fått något speciellt gjort, försökt plugga lite körkorts teori. Har börjat inse att det inte är allt för länge tills även jag fyller 18 och det börjar bli dags för att försöka skaffa körkort!
 

Fredag

Ah trött som bara den! Meningen var att jag skulle upp och jobba ett tag idag, men orkade inte. Har hunnit vara en sväng på marknaden, annars har jag sovit i princip hela dagen. Ikväll blir en lugn kväll.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3213720/images/2012/pic_50001b72ddf2b31837002602.jpg" class="image">


Lördag

Kvällen igår spenderades hos Bella med en massa olika människor. Riktigt bra kväll, kom hem vid halv 3 och somnade direkt! Idag har jag inte gjort nånting alls, och kommer inte göra någonting heller. Alla andra åker till Pajala men när man själv inte är 18 än får man sitta hemma! ;) 4 veckor kvar bara!
 

Summer

Solen har äntligen hittat hit, tyvärr ser det inte ut som att den kommer stanna allt för länge. Så jag kommer spendera den här dagen ute!
 
 
 
 

RSS 2.0