Sunday

Hemma från stugan nu, älskar verkligen att vara där. Har ätit god mat, glass och en massa annat gott. Är fortfarande lite sjuk, eller hostan sitter kvar och även febern på kvällarna så har svårt att sova. Men hoppas det blir bättre nu för har en massa att hinna med innan vi åker!
 
 
Resten av den här kvällen blir det tv-tittande och lite godis!

21 Juni

Har åkt på en ordentlig förkylning eller vad man ska kalla det, hosta och feber, eller febern är väl så gott som borta nu, men det är däremot inte hostan! 3-4 timmar tror jag att jag kunde sova inatt. Pågrund av det ser min midsommar ut att bli ganska så tråkig, men hellre blir jag frisk fortare och förhoppningsvis håller mig frisk resten av sommaren!
 

Hemma, efter en otroligt kul kväll! Har dansat sönder mina fötter. Alla studenter var fina, nästa år är det våran tur!

Finns väl vissa saker som kunde ha gjort kvällen bättre, men säger bara att jag har världens finaste människor runt omkring mig!♥

Lördag

Dragit på mig en förkylning, mindre kul! Hoppas det är bra till måndag då vi ska springa beep-test, det och en samhälls lektion är det jag har nästa vecka vad jag vet ju nu iaf. På torsdag är det äntligen skolavslutning!



Stockholm

5 bilder från Stockholm.


4 Juni

Hade det riktigt bra i Stockholm. Orkar inte berätta så specellt mycket om det men vi har hunnit med allt från shopping till gröna lund och bowling. Är trött i både huvudet och kroppen så sova är nästan det enda jag har gjort sen vi kom hem. Har inga bilder att bjuda på just nu, men får se om jag orkar sätta in de i datorn eller om jag lägger in via mobilen.

image description

RSS 2.0