Party

Har en lång hålrtimme nu så passade på att åka hem och vila så jag orkar med sista lektionen och skumparty ikväll!


Dream

Hade en riktigt toppen helg! Fredag fika hos Stina, massa skratt och prat! Lördag överraskade vi Stina med förfest hemma hos mig och sen vidare till Umppari! Hade riktigt kul och var helt död när jag kom hem, vilket jag ännu också är.
 
Skolan rullar på, äntligen fått vårat schema! Känns sådär, kan vi flytta några lektioner så blir det nog bra. På fredag väntas skumparty. Underbart att vara 18!!
 

Onsdag

Första skoldagen på sista året är avklarad! Inte så jobbig dag och de närmaste dagarna kommer inte heller vara speciellt jobbiga men jag klagar inte! Hoppas inte vårat schema kommer vara så jobbigt sen när vi väl får det.
 
Just nu känns det i alla fall helt okej att ha börjat skolan igen. Ungefär en månad skola bara sen är det Rhodos som gäller så är bara att se framemot det!
 
Nu blir det tv och sen film!
 

Lördag

Sen senast jag skrev så har jag hunnit fylla 18 år och klarat körkortet!! Det är väl de två saker som känns mest värda att nämnas ;) Har också hunnit umgås lite med fina vänner och bara ligga hemma och ta det lugnt. Just nu börjar jag också bli sjuk, dock hoppas jag att det bara är någon mindre förkylning för det här har jag inte tid med just nu! Skolan börjar på onsdag, sist året! Känns bra och dåligt.
 
Nu ska jag ta och leta fram någon film och försöka sova tidigt ikväll!
 
 

RSS 2.0