Torsdag

Finns så mycket jag borde göra men orkar inte med nånting. Ont i tänderna så jag orkar inte med nånting. Ska i alla fall försöka städa rummet och sen ska jag somna tidigt ikväll!!

Jag saknar dig så mycket!♥


Elf


Tuseday

Hade planer på att fara och träna ikväll men skippar det och pluggar istället för mitt huvud håller på att sprängas. Kanske inte så mycket bättre att sitta och hålla på med bokföring då, men prov imorgon så lite måste jag försöka få in i hjärnan.

Annars har det inte hänt för mycket idag. Började dagen med finska och efter det idrott. En riktigt bra idrottslektion tycker jag. Sen hade vi historia och efter det slut.

Trött Melwin efter att ha busat med Märta♥

Måndag

1 timme skola, 1,5 timme håltimme, 1 timme skola, big brother/sova, plugg och sist men inte mins zumba. Ungefär så har min dag sett ut. Alltså en ganska så skön dag.


Söndag

Ett paket från Gina Tricot och ett stort paket från ELF är nu påväg hem till mig!


Lördag

Lyckades komma på något att göra igår kväll så kvällen blev bra i alla fall. Kom hem vid 2 nånting och somnade direkt. Idag har jag vaknat vid halv 9 och inte gjort nånting efter det. Nu ska jag städa och sen ta det lugnt. Ikväll hoppas jag på att kunna somna tidigt!


Fredag

Romananalysen inskickad och aldrig mer matte!
Nu tar jag helg!

.

.

Lördag

Sportlovet börjar lida mot sitt slut tråkigt nog och jag har ännu en hel del skolarbeten att göra. Men det ska jag försöka hinna med idag och imorgon.

Gårkvällen var riktigt bra! Firade Matilda som fyllt 18. Massa dans och sång och prat. Vid ett drog jag Lisa Jens och Olle hem till Olle. Hamburgare och popcorn bjöds det på där och sen kollade vi lite big brother innan alla drog hem.

Idag är det helt underbart väder. Så nu ska jag hoppa i utekläderna och gå ut för att busa lite med Märta!

Måndag- Sportlov!

Ingen sovmorgon här inte. Har vaknat redan 8 och tänkte att jag kan sova med Märta på soffan. Men hon tänkte inte sova. Har passat på att plugga lite, men har inte gått allt för bra med en busig hund. Väntar nu på att hon ska äta och sen ska vi iväg för att jobba lite.

image description

Söndag

Kvällen igår blev inte alls som vi tänkte. Men hade riktigt kul ändå! Sparade pengar om inte annat. Idag har det inte hänt allt för mycket. Promenerat, pluggat lite och bara segat hela dagen. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film eller något och sen sova!


Lördag

Blir kvällen som vi tänkt kommer det nog bli grymt!


Fredag

Äntligen lov! Provet idag gick inte allt för bra. Men skit samma. Har haft full rulle med Märta nästan hela dagen. Hon har varit riktigt jobbig, men nu har hon äntligen lugnat ner sig och somnat. Ska städa lite nu och sen fixa mig. Ikväll ska vi tjejer hitta på något kul!


Torsdag

Nästan lov nu. Ska bara till skolan imorgon för att göra ett nationella prov i matte och sen slutar jag! Ikväll är det alltså matteboken som gäller! Hade planer på att fara och träna...men hoff känns för jobbigt så tror jag stanna hemma! Ska komma igång med träningen efter sportlovet istället.



RSS 2.0